ВАТС "Меридіан", Avaya (NES)

В даному розділі ми постараємося описати різні за складністю та функціональним призначенням телекомунікаційні пристрої для встановлення телефонного зв'язку між абонентами, а також приставки до телефонних апаратів.
Пристрої можуть бути використані для організації телефонного зв'язку на невеликих підприємствах, в офісах, котеджах, школах та ін. Приставки до телефонних апаратів розширюють їх можливості роблячи проникнення в телекомунікаційні мережі верхніх рівнів ієрархії безмежними і призначені для використання абонентів як міських так і сільських телефонних мереж.

Також, розділ містить довідкову інформацію з різних аспектів експлуатації телефонних ліній зв'язку, телефонних приставок і апаратів.
Запропоновано різноманітні схеми телефонних приставок на сучасній елементній базі з живленням від мережі або від телефонної лінії.

Проведено детальний аналіз можливих методів несанкціонованого використання телефонних ліній, а також різноманітні методики протидії цьому.

Описано як організаційні, так і численні технічні заходи і пристрої для захисту від телефонного піратства.

Будучи платформою для інтегрованої роботи з голосом і даними, кожна УПАТС Nortel Meridian 1 володіє найсучаснішими функціями передачі повідомлень, додатками контакт центру та комп'ютерної телефонії, що допомагає домагатися підвищення якості обслуговування клієнтів.

Крім того, ці системи здатні працювати з мобільними і бездротовими технологіями, забезпечуючи доступ до інформації в будь-якому місці і в будь-який час. Використовуючи УПАТС Meridian 1, невеликі центри обробки викликів отримують ту ж гнучкість і надійність, що і велика організація з мобільними співробітниками, яким необхідні функції "віртуального офісу".

Кожна система має можливостями масштабування і ефективного зростання, проста в експлуатації і обслуговуванні, а також володіє численними функціями і службами, заснованими на найсучасніших технологіях.

Цільова аудиторія

  • Meridian Option 11 Chassis ідеально підходить для малих і зростаючих підприємств, а також філій з необхідною кількістю ліній від 60 до 128
  • Система Meridian Option 11 Cabinet була розроблена для підприємств з одним і кількома відділеннями і необхідною кількістю ліній від 30 до 800.
  • Системи Meridian Option 61C і 81C здатні задовольнити потреби середніх і великих підприємств, оскільки мають більшу масштабованість і більш широкими можливостями резервування процесорних потужностей з метою підвищення надійності. Система 61C може підтримувати до 2000 ліній, а 81C - до 16 000 ліній. Вони ідеально підходять для підприємств, для яких відмовостійкість є критично важливим фактором - наприклад, для контакт центрів.
  • У модельному ряду УПАТС Meridian знайдеться рішення для підприємства будь-якого розміру, якому потрібна надійна, потужна і володіє гнучкою продуктивністю система голосового зв'язку.

Що потрібно забезпечити:

  • Ви обмірковували перехід на технологію «голос через IP», але ще не готові до повномасштабного розгортання IP-комунікацій?
  • Для вас важлива можливість переходу на IP-технології в майбутньому?
  • Ви б хотіли користуватися вигідним з точки зору витрат, дуже гнучким, виключно функціональним і надійним рішенням телефонії, яке має можливість розширення в міру необхідності?
  • Вашої організації потрібно можливість розширення до 16 000 апаратів?
  • Ви розглядали варіант забезпечення додаткової надійності з двома процесорами?
  • Ваш об'єкт буде служити хостом для віддалених відділень?

Типові варіанти застосування

  • Гнучка і багатофункціональна конструкція дозволяє легко налаштовувати УАТС Nortel Meridian 1 у вигляді рішень для контакт центру, готельного бізнесу, банківських послуг і фінансових операцій, а також інших поширених бізнес-потреб.
  • Розширені голосові функції, підключення до мережі передачі даних, зв'язок по локальній мережі, комп'ютерна телефонія і найсучасніші інформаційні сервіси, які обслуговують до 16 000 портів; IP-телефонія в локальних і розподілених мережах
  • Ефективний розподіл вхідних дзвінків за допомогою системи автоматичного розподілу викликів Nortel Meridian (ACD) і / або контакт центру Nortel Contact Center і системи інтерактивного самообслуговування (IVR)
  • Мережеві послуги телефонії, що забезпечують глобальний інтерфейс до телефонних мереж загального користування. Підтримка аналогових, ISDN- і IP-мереж для ефективного використання централізованих або розподілених додатків, в національному або міжнародному масштабі.
  • Підключення інтегрованих філій і віддалених працівників через телефонну мережу або мережу IP

Ключові особливості

  • Найбільш успішна система бізнес-комунікацій у всьому міре1
  • Масштабна розподілена платформа, здатна ефективно розширюватися до 16 000 портів
  • Модульна архітектура з властивою їй гнучкістю і економічністю
  • Стандартні процесори з масштабованої процесорної продуктивністю для обробки процесів реального часу
  • Заснована на галузевих стандартах многозадачная програмна операційна система, здатна працювати в реальному часі
  • Різноманітні набори функцій для всього модельного ряду систем
  • Сучасна мережева система управління (програмне забезпечення для ПК) Nortel Telephony Manager, що полегшує адміністрування системи
  • Найбільш ефективні інтегровані додатки (інтегрований міст конференц-зв'язку Integrated Conference Bridge, інтегрована система управління викликами Call Director, інтегрована система відтворення записаних повідомлень і музики в режимі утримання Integrated Recorded Announcer, інтегрований секретар Integrated Call Assist, бездротові додатки DECT і уніфікована система передачі повідомлень CallPilot )
  • Потужні функції роботи в мережі для доступу до телефонної мережі загального користування, віртуальним і приватних мереж
  • Підтримка технології «голос через IP» з використанням IP-шлюзів і IP-телефонів
  • Широкий асортимент телефонних апаратів для задоволення найрізноманітніших потреб різних користувачів в одній організації
  • Гібридне рішення з сервером сигналізації для IP-телефонії, завдяки якому користувачі системи Nortel Meridian можуть скористатися всіма перевагами IP-технологій
  • Стратегія «вічної молодості» дозволяє впроваджувати майбутні технології та поліпшувати характеристики пристрою

Програмне забезпечення Nortel Communication Server 1000